Правила заказа, доставки и гарантии

Доставка

После оформления заказа, мы свяжемся с вами для согласования сроков доставки и информации по оплате.

График работы ПН-ПТ с 10.00 до 19.00 

Доставка возможна двумя службами — новой почтой и укр.почтой, подходящий вариант доставки вы можете выбрать при оформлении заказа.

По городу Днепр есть вариант самовывоза (левый берег перекресток ул.Отечественной и Петрозаводской).

Оплата либо наличными при самовывозе, либо перевод на карту Приват Банка (реквизиты сбрасываем в смс после оформления и подтверждения заказа)

Наложенный платеж новой почтой возможен только через безопасную сделку, подробнее ниже, либо уточняйте на сайте компании  https://novaposhta.ua/

Нова пошта запустила сервіс безпечних онлайн покуупок

25.08.2020
Нова пошта запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями — «Сейф-сервіс». Він дає додаткові гарантії при здійсненні покупок, якщо оплата передбачає перерахування з карти на карту. Новий сервіс допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача.
При використанні «Сейф-сервіс», угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не йде відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку. Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла — вона повертається назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві. Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення — йому не доведеться оплачувати доставку.
При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.
Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів, потім вона автоматично буде повернута відправнику. Сервіс для продавців — безкоштовний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 гривень в тестовий період *, незалежно від вартості товару, і доставку. Надійність і якісну роботу сервісу для клієнтів надає фінансова компанія Пост Фінанс, яка є частиною групи компаній Нова Пошта. 
«Ми хочемо забезпечити нашим клієнтам захищеність в онлайн-покупках — коментує Андрій Кривошапко, СЕО компанії Пост Фінанс. — Продавці не завжди готові відправити товар без гарантій оплати, а покупець не завжди готовий перерахувати передоплату на банківську карту, особливо, якщо купує у цього продавця вперше. Всім сторонам хочеться мати додаткову гарантію. І це — «Сейф-сервіс». 
Зараз сервіс доступний в онлайн-каналах Нової пошти — мобільному додатку і бізнес-кабінеті на сайті.
Як скористатися: 
• При створенні експрес-накладної в мобільному додатку або бізнес-кабінеті, продавцеві потрібно вибрати в розділі «Додаткові послуги» — «Сейф-сервіс» 
• Після того як покупець підтвердить свої наміри і введе дані банківської картки, відповідна сума буде зарезервована. Продавець отримає повідомлення про це 
• Після чого продавець відправляє посилку 
• Покупець оглядає товар і приймає рішення про покупку. У разі відмови від посилки, вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
* Тариф діє до 12 жовтня 2020.

 

Гарантия качества

  Мы являемся непосредственно производителями, поэтому несем полную ответственность за качество продаваемого материала. Все саженцы перед отправкой проходят через наши руки, так что  проблем с качеством и жизнеспособностью посадочного материала не должно возникнуть. 

   Но все же если вдруг что-то упустим, то любые вопросы которые возникнут касаемо качества или сортности мы готовы решить. Для этого Вам достаточно позвонить или написать нам по контактному телефону (в рабочие часы с 10.00 до 19.00 по будням), а так же указать номер вашего заказа, и мы обязательно все уладим в кратчайшие сроки.